Menu
  • BIP
  • Rejestry i ewidencja

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Miejskie TBS w Koninie prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

  • Dziennik korespondencji (poczty przychodzącej i wychodzącej)
  • Rejestr faktur w programie Papirus SQL
  • Pocztowe książki nadawcze
  • Ewidencja wyjść i wejść pracowników
  • Ewidencja pracowników (lista obecności)
  • Rejestr składanych wniosków przez osoby zainteresowane przydziałem mieszkań na wynajem
  • Rejestr osób oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego
  • Rejestr rezygnacji
  • Rejestr eksmisji
  • Rejestr byłych właścicieli
  • Rejestr delegacji służbowych
  • Rejestr zwolnień lekarskich
  • Rejestr Zarządzeń Prezesa Zarządu Spółki
  • Rejestr umów zawieranych przez Spółkę
  • Ewidencja kont księgi głównej
  • Ewidencja środków trwałych
  • Wykaz zarządzanych nieruchomości
  • Wykaz przeprowadzonych kontroli
  • Rejestr uchwał na Wspólnoty Mieszkaniowe
  • Rejestr Aktów Notarialnych
  • Rejestr Ksiąg Wieczystych
  • Rejestr zgłoszonych usterek
  • Rejestr najemców i mieszkańców
  • Rejestr zarządzanych nieruchomości

Pisma dotyczące lokali mieszkalnych i użytkowych prowadzone są w teczkach lokali. Spółka prowadzi również archiwum zakładowe.

Informacje zawierające dane osobowe znajdujące się w ww. rejestrach udostępniane
są na wniosek osoby zainteresowanej, której te dane dotyczą. Należy jednak wcześniej wystąpić z pisemnym wnioskiem do Prezesa Zarządu Spółki z podaniem uzasadnienia.

Informacja wprowadzona przezadmin
Data wprowadzenia02/03/2019
Data ostatniej modyfikacji16/03/2019